vineri, 3 mai 2013

Tutorial root Allview Speed City

Root Allview Speed City

1) Descarcati urmatorul fisier : root gapps complete | Link
2) Dezarhivati fisierul si copiati cele doua fisiere intr-un card SD in dosarul radacina. (nu in memoria interna, ci in card extern)
PS: copiati arhiva alaturi de celalalt fisier, nu o dezarhivati. Dezarhivati doar fisierul descarcat!
3) Dupa ce am copiat fisierele pe card-ul extern oprim tableta.
4) Tineti apasat simultan butoanele HOME+POWER pana cand va aparea android-ul verde si va incepe procesul de updatare.
 Dupa aceea lasati butoanele si asteptati sa se incarce. Tableta se va restarta singura apoi va instala update-urile necesare.
 Apoi tableta este root-ata.

PS: in caz ca nu apare superuser in meniu instalatil din Magazin Play.

Link-uri alternative: Link 1MirrorMirror 2

PENTRU UN-ROOT DESCARCATI SUPERSU .

PS 1: NU RASPUND DE TABLETELE VOASTRE ! FACETI ACEST ROOT PE PROPIA RASPUNDERE !

PS2: Dupa ce faceti root sa nu instalati Chainfire3D deoarece nu suporta  jelly bean !


Tags:  root pe allview speed city , allview speed city , allview speed city tutorial root , tutorial root allview speed city, root allview speed city.

44 de comentarii :

  1. Chiar a mers...multumesc mult!! Antentie la unele aplicatii care pot brickui tableta..

    RăspundețiȘtergere
  2. salut,daca fac root pot pune jocuri si pe cardul SD care sa ruleze ? (ex:cum este gangstar vegas care are 2.5 gb sa il mut de pe hardu tabletei in cardul SD pe care l-am pus eu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din moment ce faci root poti muta aplicatiile pe card SD.(eu dupa root le-am putut muta pe CARD SD).

      Ștergere
    2. A, si inca ceva: ATENTIE MARE DUPA ROOT SA NU INSTALEZI Chainfire3D(este o aplicatie care ajuta la jocuri: le face HD , se misca mai bine,etc0)deoarece Chainfire3D nu suporta Jelly Bean si brick-uiesti tableta.

      Ștergere
  3. Salut am o tableta Allview Speed City Android Jelly Bean 4.1.1
    Stie cineva daca se poate face update la Android 4.2

    astept raspuns multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. nu se poate face.
      Cei de la allview nu au facut update la rom-ul oficial.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este cineva dragut si binevoitor si imi poate spune daca aceasta aplicatie este compatibila cu aceastra tableta?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=at.spardat.bcrmobile&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImF0LnNwYXJkYXQuYmNybW9iaWxlIl0.
    As dori s-o achizitionez si am avut surpriza ca pe alte modele sa fie incompatibila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut.
      Acum am incercat aplicatia si merge.

      Ștergere
    2. Din comentariile de pe google play am sesizat ca este o problema cu logarea la aceasta aplicatie , si intradevar este. (am incercat sa ma loghez si nu merge, apara mesajul urmator: Va rugam sa incercati mai tarziu sau sunati la serviciul Suport Tehnic...)

      Ștergere
    3. Multumesc frumos de raspuns chiar daca intrebarea mea era offtopic. O folosesc de ceva vreme pe telefon si merge bine fara probleme.

      Ștergere
  6. Daca rootez tableta , se va sterge tot din ea ? Adica ex daca am poze pe ea si niste jocuri se vor sterge dupa ce fac root ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma ajuta cineva va rog am stins tableta cu cele doua fisiere in external sd card am apasat pe home+power dar tot ce imi arata este meniul de la android recovery si nam habar ce sa fac cineva help me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Mai asigurate o data ca ai pus bine cele doua fisiere in external sdcard (directorul principal).
      Root.zip si factory_update_param.aml .
      bafta.

      Ștergere
  8. REVIN ACUM DUPA MULT TIMP...Si vreau sa va spun ca daca mutati aplicatiile pe sdcard extern , aplicatiile nu vor mai functiona.
    Va trebui sa caut o rezolvare cu 'swap sd card / ext sd'.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da sunt amindoua la loc external sd caard dar imi arata android system recovey dar nu un andorid verde care uploadeaza

    RăspundețiȘtergere
  10. Metoda de a schimba dpi-ul :
    Nu incercati direct sa scimbati de la 160 la o valoare mai mica pentru atunci cand veti da restart se va bloca
    Contactatima pe andreimotausrl adresa de yahoo messenger

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut, am o intrebare...doar ce am root`at tablet si acum nu pot instala nicio aplicatie...imi spune ca am spatiu insufficient....
    ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi poate nu ai spatiu. (poate ai melodii sau filme ce ocupa memoria)

      Ștergere
    2. Nu am nimic....am dat format inainte si ei, si cardului sd(8gb) plus cam incercat cu 2 carduri diferite.....mai trebuie sa-i fac#instalez ceva dupa root?

      Ștergere
  12. Merge sa rootez tableta cu aceasta metoda daca a fost brickuita si acum am OS original de la onda ?

    RăspundețiȘtergere
  13. salut ms mult aplicatia a mers dar vreau foarte mult sa imi explicati cum pot sa fac ca jocurile acestea de pe sait sa imi mearga pe tableta ms mult din nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut , pai vezi ce joc vrei de pe site , il descarci si urmezi instructiunile.

      Ștergere
  14. Buna,dupa ce am facut root la tableta am incercat sa ma conectez la mai multe hotspoturi wifi iar de fiecare data acele liniute nu se faceam albastre ci doar gri. Ce pot sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e problema de la root , dupa ce se conecteaza si se face gri , e un fel de "idle wifi" (asa cred). Deci activeaza wifi-ul , conecteaza-te si dupa intra pe browser sau google play sau alta aplicatie ce necesita net.

      Ștergere
    2. Daca nu inchide tableta si deschideo iar , si daca nici asa nu merge , nu stiu ce are.

      Ștergere
  15. Buna,am o problema cu tableta.Am descarcat CPU-Z si imi arata ca doar un nucleu functioneaza.Ce pot sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut , am vazut si eu asta , poate celalalt nucleu se activeaza doar cand nucleu -ul activ este folosit 100% ,alt ceva nu stiu.

      Ștergere
  16. ma scuzati dar am si eu o intrebare imi apare un meniu atunci cand apas power si home imi apar mai multe lcururi update from TScard si deastea

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna,
    Nu imi mai citeste sd cardu, ce as putea face?

    RăspundețiȘtergere
  18. va rog imi puteti spune cum pot instala os dinou pe allview speed city life

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. salut. tableta mea nu mai intra in program. arata logo si incearca sa incarce dar dupa 3 min se restarteaza si o ia de la ineput. ce am de facut?

    RăspundețiȘtergere

Folosti un limbaj decent sau comentariul dvs. v-a fi sters!