joi, 30 mai 2013

Lista jocuri Allview Speed City

In acest topic voi posta lista de jocuri pentru tableta Allview Speed City.

Lista jocuri:


A
Asphalt 8: Airborne FREE (Google Play Version)
Asphalt 8: Airborne v1.0.0 APK
Angry Birds Go! (Mod Unlimited Money)

B
Blitz Brigade - Online FPS fun  (Google Play Version)
BLOOD & GLORY: LEGEND (Mod Unlimited Money)

C
CONTRACT KILLER 2 (Google Play Version)
CKZ ORIGINS (Google Play Version)
Despicable Me 1.4.0 (Mod Offline + Unlimited Money)
Dungeon Hunter 4 version: 1.3.0 (Mod Offline + Unlimited Money)



D
DEAD TRIGGER (Google Play Version)
DEER HUNTER 2014 (Google Play Version)
Dungeon Hunter 4 (Google Play Version)

E
ETERNITY WARRIORS 2 (Google Play Version)

F
FRONTLINE COMMANDO: D-DAY (Google Play Version)

G

I
Injustice Gods Among Us APK+DATA (Mod Unlimited Money)
I, Gladiator (Mod Unlimited Money)


M
Manuganu apk android (Google Play Version)

N

P

R
Real Football 2012 (Google Play Version)
Real Racing 3 (Google Play Version)

S

T



Cam astea sunt jocurile, voi actualiza aceasta lista in timp.
PS: Postati la comment ce jocuri mai doriti + comentarii despre jocurile din lista.

Spor la joc!

Update list(16.11.2013): Jocurile au fost puse in ordine alfabetica , daca sunt greseli va rog sa lasati un comentariu.


96 de comentarii :

  1. salutare,Dungeon Hunter 4 si Order and Chaos Online daca poti sa incerci si sa pui filmulete sa vedem si noi un gameplay(daca are lag)mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut.
      Dungeon Hunter 4 ramane blocat la film(cand deschizi jocul)... o sa incerc o versiune mai veche poate merge.
      Order and Chaos Online o sa il incerc.

      Ștergere
    2. Dungeon hunter 4 si order and chaos imi merg la setari maxime luate din google play nu am pic de lag in ele si e tot seed city.

      Ștergere
    3. Acum merg pentru ca au facut update-uri la jocuri. Mersi de coment!

      Ștergere
  2. Mda...spre dezamagirea mea... se pare ca nu merge nici Order and Chaos Online :|
    Nu merg UNELE jocuri de la gameloft pe tableta.(probabil nu sunt configurate pentru allview speed city, cine stie...).

    Dar un joc gen Dungeon Hunter 4 este Eternity Warriors 2 (care merge bine pe tableta)-> http://allviewspeedcity.blogspot.ro/2013/04/eternity-warriors-2.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ce versiune ai incercat la Order and Chaos?ieri au bagat update.acum depinde si de unde iei jocurile

    RăspundețiȘtergere
  4. cam greu sa cred ca nu duce tableta jocurile astea,Order and Chaos se poate juca si pe un galaxy gio(800 Mhz,376 RAM) iar Dungeon Hunter 4 il joc pe un Huawei G300 pe very low putin sacadat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am mai spus: Jocurile nu sunt bine configurate pentru Allview Speed City...

      Ștergere
  5. Baga si Dead Trigger in lista , il recomand , merge bine .

    RăspundețiȘtergere
  6. Asphalt daca se poate sa adaugi la lista de jocuri

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut!
    Ai incercat Wild Blood sau N.O.V.A(oricare din cele 3)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am incercat mai de mult si nu mergeau,o sa le mai incerc o data pe noile versiuni.

      Ștergere
    2. Am gasit o versiune de Wild Blood si merge.
      Voi posta jocul zilele astea..

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Salut. L-am incercat si nu merge. (mai asteptam alte update-uri de la gameloft)

      Ștergere
  9. AI putea incarca aceste jocuri te rog frumos?

    Modern Combat 1 Sandstorm
    Moidern Combat 2 Black Pegasus
    Modern Combat 3 Fallen Nation
    Gangstar Rio - City of Saints
    9mm HD
    Asphalt 6
    Asphalt 7
    Plants Vs Zombies (Cea mai noua versiune)
    The Amazing Spiderman
    Monopoly
    Need For Speed Shift
    Need For Speed Hot Pursuit
    Predators
    AVP Evolution
    Mass Effect Infiltrator
    Dead Space
    Prince Of Persia Classic
    Prince Of Persia Shadow & Flame
    SHADOWGUN
    Re-Volt Classic (Premium)
    UNO HD
    Rawensword Shadowlands
    Backstab HD
    Crazy Taxi
    Duty Driver FULL
    Duty Driver Taxi FULL

    Cam atat (pentru azi :D)

    Ms Mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modern Combat 1 Sandstorm - nu am incercat inca
      Moidern Combat 2 Black Pegasus - nu am incercat inca
      Modern Combat 3 Fallen Nation - nu am incercat inca
      Gangstar Rio - City of Saints - merge
      9mm HD - nu merge
      Asphalt 6 - nu merge
      Asphalt 7 - nu merge
      Plants Vs Zombies (Cea mai noua versiune)- nu am incercat inca
      The Amazing Spiderman - parca nu mergea nu mai tin minte
      Monopoly - nu am incercat inca
      Need For Speed Shift - nu am incercat inca
      Need For Speed Hot Pursuit - nu am incercat inca
      Predators - nu am incercat inca
      AVP Evolution - nu am incercat inca
      Mass Effect Infiltrator - nu merge
      Dead Space - nu am incercat inca
      Prince Of Persia Classic - merge
      Prince Of Persia Shadow & Flame - merge
      SHADOWGUN - nu am incercat inca
      Re-Volt Classic (Premium) - nu am incercat inca
      UNO HD- nu am incercat inca
      Rawensword Shadowlands - nu am incercat inca
      Backstab HD = nu merge
      Crazy Taxi - nu am incercat inca
      Duty Driver FULL - nu am incercat inca
      Duty Driver Taxi FULL - nu am incercat inca

      O sa revin...

      Ștergere
    2. Shadowgun merge, l―am descarcat de pe o pagina si merge perfect

      (Pe cei care nu merg incearca―le din nou sau incearca o alta versiune te rog pentru ca pe cealalta tableta a mea a fost un caz cand jocul nu vroia sa mearga, am descarcat un alt APK care avea aceeasi versiune si ala a mers)

      Trimis de pe tableta mea Allview SpeedCity

      Ștergere
    3. Update: Acum am descarcat Modern Combat 3 Fallen Nation si merge perfect fara probleme :)

      Ștergere
    4. Update (Din Nou) : Am descarcat The Dark Knight Rises versiunea 1.1.2 si merge perfect fara probleme deci n-ai avut dreptate cand ai zis ca nu merge (despre astea vorbeam in raspunsul cand am scris ca shadowgun merge)

      Ștergere
    5. The Dark Knight Rises 1.1.2 mergea si la mine , dar cand dadeam start.. avea black screen

      Ștergere
    6. Daca vrei lasa un link de download la The Dark Knight Rises 1.1.2 sa il testem si sa postez jocu pe blog. mersi.

      Ștergere
    7. "The Dark Knight Rises 1.1.2 mergea si la mine , dar cand dadeam start.. avea black screen"

      asa a facut si la mn cand am dat start, am scris ca merge can eram in meniul si credeam ca merge, dar n-a mers :(

      acum am descarcat The Amazing Spider-Man si vreu sa-l incerc, dar de data asta dau start si dupa aia scriu daca merge :)

      si daca vrei pot sa dau linkul de descarcare a lui Modern Combat 3 si Shadowgun

      Ștergere
    8. Update: The Amazing Spider-Man merge perfect fara probleme (de data asta am dat start si merge), acum ma joc pe jocu si daca vrei iti dau linkul, sau fa-ma moderator in blog si incarc jocurile astea daca vrei :D

      Ștergere
    9. Am postat Shadowgun, acum ramane sa mai postez Modern Combat 3 si The Amazing Spider-Man cand am timp.
      Lasa daca vrei un link de download la jocuri.
      bafta.

      ne auzim mai spre seara...lasa si un id de contact (mess / skype)

      Ștergere
    10. SHDAOWGUN: http://www.putlocker.com/file/23318464835DACE9

      Modern Combat 3:
      Data: http://www1.datafilehost.com/d/6f61fc83
      APK: http://www36.zippyshare.com/v/7154009/file.html

      (ATENTIE: La Modern Combat 3 nu instalati apk-ul care primiti cu data, descarcati data, il puneti la SDCard\Android\Obb, descarcati apk de la Zippyshare si il instalati, atat.)

      @BogdanN997
      "lasa si un id de contact (mess / skype)"

      Skype: ferszabi (si daca intrebi, da, sunt maghiar :D dar stiu romana foarte bun)

      Ștergere
    11. mersi de link-uri. lasa si la spiderman daca vrei.
      ti-am adaugat acum skype-ul.

      Ștergere
    12. sall all, sunt eu, ferszabi

      ATENTIE LA TOTI CEI CARE AU INSTALAT MODERN COMBAT 3: dupa ce deschideti modern combat 3, jocul va da CRASH!!!

      SOLUTIE: deschideti jocul din nou si din nou pana cand va aparea logoul lui gameloft, cand apare logoul lui gameloft tot ce trebuie sa faceti e sa asteptati pana cand jocul se va incarca.

      @BogdanN997
      "mersi de link-uri. lasa si la spiderman daca vrei"

      The Amazing Spider-Man (merge 100%, testat pe Allview SpeedCity):

      part 1: http://www63.zippyshare.com/v/80395651/file.html
      part 2: http://www63.zippyshare.com/v/91846520/file.html
      part 3: http://www63.zippyshare.com/v/41452182/file.html
      part 4: http://www63.zippyshare.com/v/86656559/file.html
      part 5: http://www63.zippyshare.com/v/94590767/file.html
      part 6: http://www54.zippyshare.com/v/70554197/file.html

      Spuneti-mi daca unul dintre linkurile nu merge!

      Happy Gaming :))

      Ștergere
    13. Mersi ferszabi ! Vorbim pe skype , poate devenim parteneri si buni prieteni :).bafta

      Ștergere
    14. sall all,

      acum am descarcat Need For Speed Shift si merge 100%, testat pe Allview SpeedCity

      link: http://thepiratebay.sx/torrent/6871519/NFS_Shift_v1.0.73_APK_SD_files

      Instructiuni: 1. Instalati APK
      2. Puneti data folder in Android\Data
      3. Deschidet ijocul si distrati-va

      PS: jocul are nevoie de doar 80-90 MB si e foarte fain, mie imi place foarte mult

      ATENTIE PENTRU CEI CARE VOR SA DESCARCA JOCUL DIRECT PE TABLETA:

      inainte de a descarca jocul descarcati applicatia uTorrent de pe Google Play:
      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.utorrent.client&hl=ro

      Spor La Joc!

      BogdanN997 Te rog incarca Modern Cmobat 3 si NFS Shift pe blog ca sa vad cei care nu stiu despre aceasta lista (la modern combat 3 scrie si solutia la problema cand jocul da crash)

      Ștergere
    15. ok, mersi.
      O sa le pun diseara ca acum plec la sala.
      bafta.

      Ștergere
    16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    19. Sall Bogdan, am revenit :)

      acum nu demult am descarcat Gangstar Vegas 1.1.0 si merge bine.
      baga-l si pe ala, aici sunt linkurile:

      APK:
      Normal: http://www56.zippyshare.com/v/92892456/file.html

      Modded(Unlimited Money,Skill Points,Keys): http://www76.zippyshare.com/v/88111035/file.html

      DATA:
      Part 1: http://www35.zippyshare.com/v/30736881/file.html
      Part 2: http://www40.zippyshare.com/v/83758423/file.html
      Part 3: http://www50.zippyshare.com/v/60116038/file.html
      Part 4: http://www43.zippyshare.com/v/73279842/file.html
      Part 5: http://www41.zippyshare.com/v/96108127/file.html
      Part 6: http://www40.zippyshare.com/v/36456792/file.html

      PS: Daca cumparati un Suitcase si primiti mesajul "Opertaion Failed" cand vreti sa-l deschideti, deschideti jocul din nou si va merge pentru un anumit timp, dupa aia primiti din nou mesajul "Operation Failed", si deschideti jocul din nou si asa mai departe :))

      Spor La Joc!

      Ștergere
  10. Bogdan pune si fifa12in lista de jocuri

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai incercat Heroes of Order and Chaos?

    RăspundețiȘtergere
  12. Legat de Order and Chaos, eu l-am incercat dar dupa ce imi verifica licenta se inchide. Joc downloadat de pe Blackmart Alpha.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu poti sa bagi te rog Order%Chaos cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca merge jocul pe tableta.
      L-am incercat mai de mult si nu mergea..

      Ștergere
  14. Doar ce am cumparat un speed city cum imi pun jocurile pe el fara sa le cumpar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1)Copii apk-ul in sd card.
      2)Il cauti de pe tableta in folderu care l-ai pus.
      3)Da-i click pe el si il instalezi..
      (fiecare joc are propia metoda de instalare - ma refer la data )
      APK-ul e usor de instalat , ti-am explicat mai sus cum faci.
      bafta

      Ștergere
  15. sa incerci si Asphalt 8 Airborne v1.0.0 eu acum il iau sa vad cum se misca xD

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună, cine este interesat de romul oficial care vine tableta (onda v701 v5), android 4.1. Este același rom ca cel de la allview cu mici modificări de aspect, eu unul îl am pe tableta de 2 luni și merge exact ca cel de allview și tind sa cred ca ma tine bateria un pic mai mult. Cine este interesat sa ma contactezi : andreimotausrl id de messenger și cine știe poate faci un tutorial

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca se misca toate jocurile la fel nu ai de ce sa ii faci update, nici pentru picu ala de baterie.incearca un joc care avea lag si zi daca mai are lag pe ala daca poti.:p

      Ștergere
    2. android 4.1 sunt eu interesat, lasă-mi un link, dar nu de la chinezi că nu ştiu limba :)

      Ștergere
  17. Vrea cineva sa faca un test in antutu deoarece cu vecchiul rom aveam 10000 de puncte iar acuma scot 12000 , si sfatul meu este sa nu schimbati softul , adica nui vad rostul , doar daca ati brikuito , daca o trimiteti in service va costa 40 de lei resoftarea plus transportul .

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. Respect maxim! 2. Te rog sa pui si The dark knight rises si Dead Space ! Multam!

    RăspundețiȘtergere
  19. cine are ROM original de la tableta asta ? să lase un răspuns... am pus cel chinezesc şi nu am salvat cel original...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca are nimeni rom-ul original la Allview Speed City.
      http://allviewspeedcity.blogspot.ro/2013/09/tutorial-rom-allview-speed-city-onda.html
      Pune-l pe asta si dupa schimba limba .

      Ștergere
  20. Am votat "câteodată" fiindcă nu prea se ocupă nimeni de jocurile care merg total offline, fără root, cu SD data inclus...neavând accces wi-fi, pe mine astea mă interesează...momentan contribui şi eu cu un torrent pentru Injustice Unlimited Money Mod, mai am nişte jocuri ok care merg offline fără root, poate o să le postez şi pe alea....

    http://www9.zippyshare.com/v/66166411/file.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, de site ma ocup doar eu , si nu am mereu timp(scoala,alte ocupatii...). Multumesc.

      Ștergere
  21. Ok, momentan contribui şi cu lista asta, toate jocurile din listă merg offline (poate şi online - n-am avut cum să testez) fără root, cu menţiunea că fifa 12 e o variantă rip, dar e singura care îmi merge offline, fără root, alt apk n-am găsit care să nu aibă FC. Pe măsură ce mai găsesc jocuri care îmi plac şi se potrivesc, o să postez şi pe aici.Mulţumesc pentru aplicaţiile postate care îmi merg şi mie şi baftă cu blogul!

    http://www72.zippyshare.com/v/7472265/file.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Am mai găsit un torrent pentru igladiator unlimited money, e destul de ok jocul :)

    http://www72.zippyshare.com/v/62102302/file.html


    RăspundețiȘtergere
  23. Blood and glory legend unlimited money

    http://www27.zippyshare.com/v/14589998/file.html

    Foarte tari astea 2 cu gladiatori, am ce juca :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma joc Asphalt 8 si cateodata DEER HUNTER 2014 pe tableta.

      Ștergere
  24. Cu plăcere.Mai adaug:

    Mortal Kombat Unchained + ppsspp 0.9.5

    Unchained Droid.rar (351,7 MB)
    http://www.multiupload.nl/2LJOK1DLNJ

    Ăsta merge perfect, nu am cum să testez altele momentan, nu mai am spaţiu pe sd card :(

    RăspundețiȘtergere
  25. Soul Calibur (offline data+Apk, move data to Android/obb , install apk and play)

    http://www76.zippyshare.com/v/44306024/file.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Street Fighter IV v1.00.02 Android + SD Data torrent

    Unpack on your pc using 7zip only, otherwise data will appear as corrupted. http://www.7-zip.org/
    Place extracted folder SF_IV_DATA in the root of your allview speed city drive
    Install apk
    Play and enjoy.
    Tested on my speed city, works 100% ;)

    http://www50.zippyshare.com/v/10135684/file.html

    RăspundețiȘtergere
  27. De fapt cel mai marfă joc cu gladiatori pe care l-am găsit e tot pentru ppssp, merge perfect şi pe speed city...e vorba de gladiator begins, pentru cei cărora le place genul...spor la joacă..

    http://www.multiupload.nl/X4APSU5BKX

    RăspundețiȘtergere
  28. VA ROG FRUMOS DACA PUTETI SA BAGATI SI JOCUL N.O.V.A 3

    RăspundețiȘtergere
  29. Te rog enorm sa pui si Dead Space ! ! ! Like pentru ceea ce faci ! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. GTA San Andreas 1.0.2 APK + Torrent

    Install APK from rar archive, not the one included in torrent,place data folder in SDcard/Android/obb/ and play.

    Works fine on my speed city :P

    http://www29.zippyshare.com/v/3349781/file.html

    RăspundețiȘtergere
  31. va rod explicatimi si mie cum sa fac sa imi mearga modern combat 4 pe tableta am facut eu o chestie care am mai vazuto pe you tube da vad ca nu merge.si la voi cum va apare fisierul obb pe cardul sd mie imi apare numai in memoria interna a tabletei.

    RăspundețiȘtergere
  32. De ce nnu imi merge fifa 14 pe speed city??
    Intrubin meniul jocului si zica ca aplicatia nu raspunde

    RăspundețiȘtergere
  33. salut
    Stii cumva ce versiune assassin`s creed pirates merge pe allview speed city?
    Eu am incercat o versiune si se vedea prost.
    Ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  34. La mine nu merge angry birds go merge 1 minut sau 2 si apoi iese din aplicatie''''la voi?

    RăspundețiȘtergere
  35. As dori daca se poate sa mi sespuna de ce nu merge dungeon hunter 4 pe tab 3 , Va rogg! Imi merge pana la videoul de la inceput si apoi melodia , erge da apare blackscreen! Va rog frumos sa îmi spuneți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca versiunea dupa Google play. Pe allview speed city avea aceeasi problema dar s-a rezolvat dupa o actualizare facuta de cei de la gameloft.
      Sper ca te-am ajutat.

      Ștergere
    2. Mersi se pare ca nu sunteti asa cum credeam

      Ștergere
    3. Nu am tab 3 , nu am de unde sa stiu. Bafta!

      Ștergere
  36. Bai rusine se vede ca va doare uneva de cei care au probleme vam rugat acum trei zile sa ma ajutați da voi ...l

    RăspundețiȘtergere
  37. Cum se misca asphalt 8,deer hunter 2014 ,modern combat 3-4 pe tableta speed city? Are lag ceva? Intreb pentru ca vreau si eu sa imi iau tableta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Salut se misca bine jocurile,dar din propia experienta nu prea iti recomand Speed City pentru jocuri de genu(asphalt 8,nova3,batman,modern combat si alte jocuri frumoase de la gameloft) , daca vrei tableta pentru jocuri gen angry birds,subway surfer sau ceva de genu(jocuri mai low..) poti sa o cumperi , dar daca nu, strangi bani pentru o tableta mai buna. Bafta.

      Ștergere
  38. Va rog spuneti-mi daca merge fifa 14 fara root pe allview speed city

    RăspundețiȘtergere
  39. Pe aceasta tableta merge fifa 14 fara root?

    RăspundețiȘtergere

Folosti un limbaj decent sau comentariul dvs. v-a fi sters!