duminică, 22 decembrie 2013

Grand Theft Auto: San Andreas - Android



Screenshots:




Download:
Version 1.01: link
------------------------------------------------
Version 1.02: link | mirror
------------------------------------------------
Version 1.03: torrent 

Instructions:
1) Install apk.
2) Copy data folder in Android/obb/
3) Play game.

Video aici .

Daca va apare ceva cu licenta, descarcati Lucky Patcher si inlaturati licenta.
PS: Lucky Patcher necesita ROOT ! - Aveti totorial root aici .
Jocul ruleaza foarte bine pe tableta si se poate juca offline.

11 comentarii :

  1. Cati GB are jocul instalat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Jocul se blocheaza la un moment dat dupa o misiune in San Fierro...Stie cineva cum sa il repar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. HM...nu stiu , incearca ultima versiune: 1.03 dar nu stiu cu salvarile cum sa faci... uite aici versiunea cea mai noua: http://adf.ly/bCKlU .

      Ștergere
    2. instaleaza versiunua 1.01 ruleaza perfect toate misiuniile : www.4shared.com/mobile/aBYaBCFh/GTA_San_Andreas_v101.html

      Ștergere
  3. Salut...poate să facă cineva un tutorial cum să punem cheaturile la acest joc? Eu am încercat cu gamekeyboard dar nu merge de nicio culoare...iar cleo suportă doar GTA 3 şi Vice City momentan.Mulţumesc.Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu merg linkurile la versiunile 1.01 si 1.03

    RăspundețiȘtergere
  5. Help?? Nu mi se deschide GTA:SA (Am pus folderul din com.rockstargames.gtasa in Android - Obb). Cand dau pe GTA:SA, intru pe offline si se blocheaza jocul aparand un ecran negru.. (Telefon: Vodafone 975 - Smart III ; Android 4.1.1; Procesor 1GHz)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut as vrea sa stiu cum merge vresiunea 1.0.3 ca pe acea am descarcato ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sall,ma puteti ajutava rog,sa instalez gta san andreas pe samsung galaxi tab 3 lite,am jocul descarcat dar nu stiu sa il insatalez va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut , nu stiti daca exista o aplicatie sau ceva pentru misiunile din gta san andreas ? adica sa nu le mai fac eu , sa le am eu direct facute
    daca stiti anuntatima va rog.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Folosti un limbaj decent sau comentariul dvs. v-a fi sters!